Blomsterbud

2011-09-20, kl 19:58:26 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allmänt

Nu under kvällen kom det ett blommsterbud hem till mig.
Menningen var att den skulle kommit redan i går men hon glömde så därför fick jag även en liten chokladask med.


Det var så spännande att öppna för jag visste inte vem som skickat eller nått.


Så här såg dem ut när jag öppnat paketet.
Och sä här såg det ut när jag var klar med snittandet och så men jag hade inte två likadana vaser men de gick endå.


Visst blev det fint.
Blommorna var från jobbet och på kortet stod det " Grattis till nya familjemedlemmen."
Jag blev så otroligt glad och jag måste ringa dit i mogn och tacka så otroligt mycket. Jag blev aldeles rörd, att dem tänker på mig av alla som fått barn där. Så otroligt fint. Har inga ord.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0