Helgen.

2011-09-26, kl 18:57:46 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allmänt
Denna helg har jag spenderat hos min syster, vi var som jag berättat innan på partylight i fredags och på lördagen sålde vi grejor på loppis.
Det blev in liten inkomst där så de var kul men så otroligt mycket folk, lite obehagligt faktist till slut.
På söndagen var jag och systers äldsta barn på scrapbooking kurs. Hon absolut älskade det vill fortsätta så klart i höst men dem ska flytta snart så jag måste kolla upp datumen och se om hon hinner vara med på alla tillfällerna, annars är det ju bara bortkastade pengar.
Jag och Elis var på bibloteket för att låna böker, det blev tre syken som vi ska läsa under veckan här innan vi hämtar ut nya.
Jag älskar att läsa för honom och han älskar det, blir aldeles stilla och stirrar på mig medans jag läser, så roligt att se.
Jag tog lite bilder i helgen som jag tänkte dela med mig av i morgon.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0