Tvätt och Partylight

2011-09-23, kl 11:02:24 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allmänt

I dag är det tvätt dag. Jag tjuvstartade  i går och gick ner till tvättstugan och laddade en maskin med taimern (hur det nu stavas) så den var klar vid åtta i morse.
Skönt att man kan göra så.
Lill knölen har spytt ner mig tre gånger i dag så nu luktar man surtrasa, dax för en duch tror jag nog.

I eftermiddag ska jag och syster yster på Partylight, blir nog inte så mycket handlande då vi är ganska fattiga denna månaden båda två men jag måste dit och få den nya katalogen så jag kan se vad som ska inhanldas i höst och jul.
Syrran skulle ju också ha ett party men nu ska ju dem flytta så det blev inget tyvärr.
Förra gången köpte jag så otroligt fina ljus som typ glöder i hela när man eldar dem.
Slänger in en bild på dem otroligt fina ljusen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0