BVC

2012-02-29, kl 15:39:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allmänt

Tänkte skriva om gårdagens BVC besök som jag lämnade ute ur bloggen i går då det inte riktigt gick så bra som jag hoppats på.
Det var 6 månaders läkarkontrollen som Elis tyvärr inte gick igenom. På längden växer han jätte bra men han går knappt upp i vikt och huvud omfånget har det inte hänt nått med på två månader.
Hans utslag ger klåda så han var helt sönder kliad på benen och huvudet men det blir så när det är häftiga väder växlingar och det har det ju varit, plus i helgen och sedan minus och snö på måndagen och sedan åter plus på tisdag.
Men nu fick vi nån medicin som han ska ta på kvällarna för att underlätta klådan under natten.
Fick en ny tid om ca 4 veckor för ny vikt och koll av huvudet och för att se om eksemen och klådan är bättre.
Vart lite deppig i går kväll så skrev inget om det.
Men jag vet i inte riktigt vad jag ska tycka för Elis är ju helt normal i utvecklingen och är en glad, livlig och som alla andra, tror inte det är nåt fel på hans huvud så ska försöka sluta oroa mig om det men det är inte så lätt.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0