Dagen i övrigt.

2012-02-15, kl 20:11:03 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allmänt

Idag har det blåst och snöat en massa så jag funderade länge i morse om vi skulle våga oss ut men så ville jag inte missa dagens promenad. Är ju beroende av mobil appen barnvagnsutmaningen. Så vi klädde på oss och tog med pulkan ut och invigde den. Elis älskade att åka pulka men han gled ner och satt helt på sniskan nästan omgåendeså vi bytte till vagnen och promenerade iväg till baby café som var nästan folktomt men det blev en promenad på 6 kilometer och sedan hade jag klarat av utmaningen som var tre mil och hamnade på plats 95. Haha, nästa gång satsar jag på att hamna under dom femtio bästa i alla fall.
I morgon ska jag och Elis på babyconcert i Örebro och sedan åka direkt vidare till syster med familj i Fellingsbro och kommer hem först på lördag. Får se hur bloggandet går då när tres mobil nät där ute är väldigt dåligt. Men några promenader ska vi nog hinna med.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0