Jobb jobb jobb

2012-02-28, kl 09:43:02 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allmänt

I helgen har jag jobbat kväll både lördag och söndag och det var så otroligt fint väder båda dagarna så jag längtade ut på långpromenad istället för att sitta på jobbet.
På söndagen fick jag frågan om jag kunde jobba måndag kväll också och på grund av att jag var sjuk sist tre nätter på raken så jag tackade ja till den kvällen också så man kommer ikapp ekonomiskt i mars.
Tyvärr har ju då Elis varit hos mormor och morfar fyra kvällar på raken så man har ju dåligt samvete ni för han ska ju vara där i helgen också då jag jobbar natt.
Men sen så ska jag inte jobba på tre veckor.
Nästa helg åker jag till Leila i Stockholm och efter det vill jag ha en ledig helg innan nästa jobb maraton.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0