Onsdag.

2012-02-22, kl 13:24:05 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allmänt
I går somnade Elis redan vid 17 tiden, jag trodde han bara skulle ta en eftermiddags lur men han vaknade inte föräns vid fyra i morse.
Då var man inte så sugen på att kliva upp precis men han fick en frukost flaska och sedan gosa en stund med mig.
Efter det var det bara lek lek och mera lek.

Vi skulle till Bella i dag men tyvärr hade hennes äldsta fått feber så jag åkte på föräldraträffen som bvc ordnat men det gav typ inget då dem endast pratade om sånt som man redan kunde och hade hört tusentals gånger.
I bland undrar jag om dem tror att dagens föräldrar är helt okunniga om barn.

Resten av dagen kommer jag att ägna åt att städa som vanligt.
Rolig onsdag.

I går när jag skulle blogga från datorn så försvann verktygs raden och när jag skulle få fram den så raderades allt jag hade skrivit men i dag så är allt som vanligt igen.
Udda.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0