Promenad.

2012-02-23, kl 13:39:50 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allmänt

I dag är det äntligen fint väder så jag klädde på Elis och tog vagnen för en promenad. Så himla skönt, känns så bra i benen nu när det är klart.
Vi han med ca 6 kilometer.
Är helt beroende av appen barnvagnsutmaningen, kan inte förstå hur jag levde innan haha.
Det tråkiga är dock att den endast finns till iPhone.

Dagens väder fick mig att känna mig så himla glad, vårglad.
Känns som om den inte är så långt borta nu och kan ju erkänna att jag längtar som en galning tills man slipper hålla på att klä på sig och bebisen en massa kläder så fort man ska ut och sedan krångla ner honom i åk påsen.
Längtar tills man kan börja använda sitt vagn också och slippa den klumpiga liggdelen.
Snälla vår och sommar kom nu.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0