Rosa

2012-02-28, kl 17:14:52 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allmänt

Jag och Elis har i dag varit och fikat med Bella och Nemo.
Efter fikat tig vi en promenad till torget där jag hittade en fin tröja från Lyndmyr of Sweden till Aila.


Hittade även en jätte fin rosa och grön body med ugglor på till Elis.
När jag stog i kassan och skulle betala den så sa kassörskan " ska du köpa den?" varpå jag svarade "Ja".
"Till honom?" sa hon då väldigt fundersamt och jag svarade åter igen "ja" och fick en väldigt förvånad blick.
Får inte pojkar ha rosa? Har jag missat nåt? Är jag en konstig mamma?

Elis provar sin nya body, lite lång i armarna så jag kavlade upp dem, och bry er ej om den stökiga bakrunden. hehe.
 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0