2 veckor.

2012-06-18, kl 16:58:47 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allmänt
Nu har det gått två veckor sedan jag skrev på bloggen sist.
Jag och Elis tog mini semester i och med dopet som var i Hälsingland.
Vi packade in oss i bilen den 5 Juni och styrde norrut. Efter vägen plockade vi upp min systers mellersta barn ( hon har tre) och körde de 35 milen till Los där vi skulle vara.
Det gick ganska bra med Elis tröttnade den sista biten men det är ju ganska förstårligt.
Den 8 kom resten av närke släkten upp och den nionde blev det dop.
Elis sköte sig strålande i kyrkan och jag tror han gillade uppståndelsen lite för han spratlande och skrattade för fullt framme vid dopfundet.




Den 10,de fortsatte jag, Elis och min systers äldsta till Ljusdal och där stannade vi till den 14,de innan vi åkte hem.
Tyvärr skulle jag jobba att den 15,de annars hade vi stannat och kollat på när minsta kusinen tog studenten.
I helgen har jag då tyvärr jobbat, hade varit på studenten som sagt och vilat upp mig efter dop och allt men det är bara att tuta och köra.

Kommentarer
Från: Bella

Du var så otroligt fin! Riktigt vacker! Och sonen din var ju inte så ful han heller ;)

2012-06-19, kl 14:43:29
URL: http://bbella.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0