Massa shopping.

2012-09-03, kl 20:18:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Shoppat

För två veckor sedan så skickade jag efter en almanacka från personligalmanacka.se.
Jag har varje dag sedan dess gått och kollat flera gånger per dag i påstlådan och hoppats på att den skulle komma men icke.
Men i dag när jag tittade ner i lådan låg där ett grönt fint paket och hjärtat började rusa av glädje.
Sprang upp och öpnnade och där i låg min almenacka.
Yiipppiii.
Äntligen.
Finare almanacka finns inte kan jag bara säga.
Satte mig genast och bläddrade i den och skrev in en massa saker.

Senare åkte vi in till Örebro för en massa mer shopping men det är en helt annan historia som jag tar i ett annat inlägg.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0