Nya skor.

2012-09-05, kl 10:16:03 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Shoppat
I Måndags åkte jag och Elis in till Örebro för att gå till Löplabbet.
Jag är tvungen att komma igång med min träning igen på allvar.
Så nya löparskor provades ut, först fick man stå på en glas låda och sedan springa med testskor på ett motionsband.
Vilket jag apsolut avskyr men det gick bra.
Efter en del kollande och provande hittade jag ett par skor som satt verkligen perfekt, så otroligt sköna att gå och springa med. Köpte även en ny sport bh för det behövdes och nya funktionsstrumpor.
Så i går efter lämning på dagis tog jag min första löprunda på väldigt länge, kändes så skönt men i dag har man träningsvärk i benen.
Haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0